• English
    • العربية
عرض المادة 
  •   الرئيسية
  • المجلات العلمية
  • مجلة التربوي
  • - 07 - العدد السابع
  • عرض المادة
  •   الرئيسية
  • المجلات العلمية
  • مجلة التربوي
  • - 07 - العدد السابع
  • عرض المادة
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

استعرض

جميع محتويات المستودعالمجتمعات & الحاوياتحسب تاريخ النشرالمؤلفونالعناوينالمواضيعهذه الحاويةحسب تاريخ النشرالمؤلفونالعناوينالمواضيع

حسابي

دخول تسجيل

Teaching Large Classes

Thumbnail
عرض/افتح
Teaching Large Classes.pdf (497.6Kb)
التاريخ
2015-06
المؤلف
بالشيخ, جلال علي
واصفات البيانات
عرض سجل المادة الكامل
الخلاصة
Large classroom size is a challenge faced by many teachers and learners in many parts of the world. In Libya, large classes have been clearly seen in public schools and universities. Investigations of large class size and other challenges involved in teaching big number of students constitute the main focus of the researcher's concern in this paper. This area has not been given the full attention by Libyan researchers/authorities and if there is any investigation done has not proposed any practical suggestions/strategies that teachers could benefit from. The researcher, based on his qualitative and quantitative data, will propose some strategies which have been proposed by teachers themselves for addressing common challenges in large classes in Tripoli.
المكان (URI)
http://dspace.elmergib.edu.ly/xmlui/handle/123456789/467
حاويات
  • - 07 - العدد السابع

دعم وتنفيذ: مركز تقنية المعلومات بجامعة المرقب
اتصل بنا | ارسال ملاحظة
 

 


دعم وتنفيذ: مركز تقنية المعلومات بجامعة المرقب
اتصل بنا | ارسال ملاحظة