• English
    • العربية
عرض المادة 
  •   الرئيسية
  • المجلات العلمية
  • مجلة العلوم الإنسانية
  • -20- العدد العشرون
  • عرض المادة
  •   الرئيسية
  • المجلات العلمية
  • مجلة العلوم الإنسانية
  • -20- العدد العشرون
  • عرض المادة
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

استعرض

جميع محتويات المستودعالمجتمعات & الحاوياتحسب تاريخ النشرالمؤلفونالعناوينالمواضيعهذه الحاويةحسب تاريخ النشرالمؤلفونالعناوينالمواضيع

حسابي

دخول تسجيل

Prompting Learners' Autonomy EFL Teachers’ Perceptions towards Learner Autonomy in the Faculty of Education at Al-Mergeb University

Thumbnail
عرض/افتح
Naiema Farag Egneber.doc (138Kb)
التاريخ
2020-03
المؤلف
Egneber, Naiema Farag
واصفات البيانات
عرض سجل المادة الكامل
الخلاصة
Learner autonomy has gradually played a fundamental role in educational research in the 21st century. Accordingly, the focus of this study was to explore EFL teachers’ perceptions of promoting learner autonomy. Eighteen English Language teachers participated in semi-structured interviews. Qualitative data were analyzed through content analysis. The findings showed positive attitude of the participants towards the promotion of learner autonomy in language learning. The roles of teachers were identified as a facilitator, a counselor, and a resource in promoting learner autonomy.
المكان (URI)
http://dspace.elmergib.edu.ly/xmlui/handle/123456789/1199
حاويات
  • -20- العدد العشرون

دعم وتنفيذ: مركز تقنية المعلومات بجامعة المرقب
اتصل بنا | ارسال ملاحظة
 

 


دعم وتنفيذ: مركز تقنية المعلومات بجامعة المرقب
اتصل بنا | ارسال ملاحظة